No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron

virtual
Právě je stř lis 05, 2025 6:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 358 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 9:08 am 
Offline

Registrován: úte úno 14, 2006 7:55 pm
Příspěvky: 35
poznamka k balistice M-Gesch.Patr. 108 o.Zerl.Ausf.A.

na 100m ma granat rychlost 455m/s a pokles o 0.21m, vzdalenost uleti za 0,209sec,
na 200m ma granat rychlost 411m/s, pokles 0,90m a doleti tam za 0.440sec, na 300m ma granat rychlost 370m/s, pokles 2,17m, a doleti tam za 0,696sec, kadence byla u prvnich MK108 450 pozdeji pak 600....

este jedna vec k temu manualu DB605 nikdo opakuji nikdo nepredlozil manual ze zacatku vyroby DB605 tzn z prvnich 3-4 mesicu vyroby 109G-1/2 a natom vase argumentace skoncila... pokud je mi znamo tak narizeni o plnicim tlaku zacalo platit nekdy v rijnu/listopadu 42 a prestalo platit nekdy v kvetnu/cervnu 43 tot vse jsou to potvrzena fakta tusim ze tri-ctyr zdroju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 3:40 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 27, 2006 9:02 am
Příspěvky: 335
Bydliště: korycany186
BlueL píše:
poznamka k balistice M-Gesch.Patr. 108 o.Zerl.Ausf.A.

na 100m ma granat rychlost 455m/s a pokles o 0.21m, vzdalenost uleti za 0,209sec,
na 200m ma granat rychlost 411m/s, pokles 0,90m a doleti tam za 0.440sec, na 300m ma granat rychlost 370m/s, pokles 2,17m, a doleti tam za 0,696sec, kadence byla u prvnich MK108 450 pozdeji pak 600....

este jedna vec k temu manualu DB605 nikdo opakuji nikdo nepredlozil manual ze zacatku vyroby DB605 tzn z prvnich 3-4 mesicu vyroby 109G-1/2 a natom vase argumentace skoncila... pokud je mi znamo tak narizeni o plnicim tlaku zacalo platit nekdy v rijnu/listopadu 42 a prestalo platit nekdy v kvetnu/cervnu 43 tot vse jsou to potvrzena fakta tusim ze tri-ctyr zdroju

Parada Mk108 mam rád a tyhle informace se hodí:)S!BlueL

_________________
No.313 Czechoslovak Fighter Squadron RAF
RY-B
ObrázekObrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 5:05 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
BlueL píše:
poznamka k balistice M-Gesch.Patr. 108 o.Zerl.Ausf.A.

na 100m ma granat rychlost 455m/s a pokles o 0.21m, vzdalenost uleti za 0,209sec,
na 200m ma granat rychlost 411m/s, pokles 0,90m a doleti tam za 0.440sec, na 300m ma granat rychlost 370m/s, pokles 2,17m, a doleti tam za 0,696sec, kadence byla u prvnich MK108 450 pozdeji pak 600....

este jedna vec k temu manualu DB605 nikdo opakuji nikdo nepredlozil manual ze zacatku vyroby DB605 tzn z prvnich 3-4 mesicu vyroby 109G-1/2 a natom vase argumentace skoncila... pokud je mi znamo tak narizeni o plnicim tlaku zacalo platit nekdy v rijnu/listopadu 42 a prestalo platit nekdy v kvetnu/cervnu 43 tot vse jsou to potvrzena fakta tusim ze tri-ctyr zdroju


Problem je v tom, ze to narizeni sice vyslo pozdeji, coz zrejmne znamena, ze asi tento plnici tlak nedelal zezacatku DB605 moc dobře na pisty :lol: Pozdeji tento problem zrejme vyresili, ale rozhodne ne zezacatku :wink: Takze by G2 z roku 42 nemela na tento tlak litat, a nebo kdyz ho pouzijes mel by se ti zastavit motor. Tecka :wink:

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 3:57 am 
Offline

Registrován: pát bře 09, 2007 10:39 am
Příspěvky: 68
313_FlyBoy píše:
Problem je v tom, ze to narizeni sice vyslo pozdeji, coz zrejmne znamena, ze asi tento plnici tlak nedelal zezacatku DB605 moc dobře na pisty :lol: Pozdeji tento problem zrejme vyresili, ale rozhodne ne zezacatku :wink: Takze by G2 z roku 42 nemela na tento tlak litat, a nebo kdyz ho pouzijes mel by se ti zastavit motor. Tecka :wink:


Celkově se mi tvá dedukce líbí, ale přesto mi poslední věta nepřijde úplně OK :). Omezení nemusí být nutně kvůli možnému akutnímu poškození, ale třeba kvůli zvýšení dlouhodobé životnosti..ale kdo ví.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 6:37 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
Mno, může to být z mnoha důvodů. Ať už životnost nebo prostě jen vývojem konstrukce. Messerschmitt byl neuvěřitelně pragmatický člověk, avšak myslím si že vrchol 109 byl F-4 a G-2, možná G-5, pozdější verze osobně považuji za změnu charakteristiky (stejně tak spit s griffonem už není ten "pravý" spit :wink: ) přestože G-10 a K-4 byly výkonem velmi dobré....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 11:00 am 
Offline

Registrován: pát bře 09, 2007 10:39 am
Příspěvky: 68
proč G-5 ano a o něco lehčí G-6 ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 12:28 pm 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
Tak to jsem přestřelil z nevědomosti....Myslel jsem že G-5, která má 7mm kulomety bude lehčí než G-6, která je má velkorážné a je považována za nejhorší 109 co se poměru výkon/váha týče.(btw - Lazy z 312 psal někde - možná i na SVK - že G-6 chybí 300 kg váhy)
(zkrátka - všude kam se podívám se dočtu že G-6 byla unýbr éro, že zaostávala za spitem atd.....jak co se týče nárustu hmotnosti tak nenárustu výkonu motoru)
ale jak říkám, vycházím z toho co jsem četl, ne z nějakých přesných tabulek leteckého ústavu, ČMI, TUV nebo něčeho takového. Vycházím z beletrie, vzpomínek letců a jsem si plně vědom že za toto budu rozcupován, znevážen, možná pomluven, vysmán ortodoxními befkaři vláčen za startující Bf 109 na laně :D

Možná to není správně, ale co je správně se nedozvíme. nemáme G-5 a G-6, v boji stejně nikdo nestudoval jestli je to G-5 nebo G-6, prostě to byl bef a hotovo :)))Proto také diskuze o výkonech atp. ve hře nemají smysl, bo je to hra a nic víc.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 12:40 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 02, 2006 10:16 am
Příspěvky: 338
Tak teď nevím, myslím, že G5 byla G6 s přetlakovou kabinou, takže asi o něco málo těžší.

Kromě toho, že G6 je těžší díky kulometům, tak má ohyzdné, aerodynamicky nečisté boule nad motorem, které na rychlosti zrovna nepřidávaly.

Zase ale 7mm je nic a 13mm už je něco.

_________________
"Fortune favours the brave."
=313th Czechoslovak squadron= FB
=Bohemici Aviatores= WB
=1st Czech Lions= TW
RY-H

ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 2:53 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 27, 2006 11:48 pm
Příspěvky: 1385
1stCL/Fucida píše:
313_FlyBoy píše:
Problem je v tom, ze to narizeni sice vyslo pozdeji, coz zrejmne znamena, ze asi tento plnici tlak nedelal zezacatku DB605 moc dobře na pisty :lol: Pozdeji tento problem zrejme vyresili, ale rozhodne ne zezacatku :wink: Takze by G2 z roku 42 nemela na tento tlak litat, a nebo kdyz ho pouzijes mel by se ti zastavit motor. Tecka :wink:


Celkově se mi tvá dedukce líbí, ale přesto mi poslední věta nepřijde úplně OK :). Omezení nemusí být nutně kvůli možnému akutnímu poškození, ale třeba kvůli zvýšení dlouhodobé životnosti..ale kdo ví.


Asi jo Fuci :) Ale je to jen simulator. Spise by me zajimalo, kam az bude chtit Oleg zajit v BoBu :D Co vsechno tam bude za era a hlavne jak to bude litat :)

_________________
Na životě miluju zejména tu rozmanitost. Každý den mě nasere někdo jiný :lol:

RY-C
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 10:09 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2005 4:45 pm
Příspěvky: 1257
STALIN vs BORAT

Obrázek

_________________
Mária bohová... Prišla som z RUSKA a som tu na ROMBARDII už asi dlho, lebo Ffajtlovi jebe ale má admin práva, tak to stále zakrýva PS: Pán malomocný..... ROFL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 10:50 pm 
Offline

Registrován: pát bře 09, 2007 10:39 am
Příspěvky: 68
313_Hugo píše:
Tak teď nevím, myslím, že G5 byla G6 s přetlakovou kabinou, takže asi o něco málo těžší.

Kromě toho, že G6 je těžší díky kulometům, tak má ohyzdné, aerodynamicky nečisté boule nad motorem, které na rychlosti zrovna nepřidávaly.

Zase ale 7mm je nic a 13mm už je něco.


Už G-5 by snad měla mít MG 131. Bude o trošičku těžší právě kvůli přetlakování kabiny. Jen je oproti G-6 dost málo známá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 6:25 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
G-5 měla na sto procent malorážové kulomety.....velkorážné by jsi tam bez změny kapotáže na boule prostě nedal, stejně tak jako škodu 120 neobuješ do 22" kol....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 8:18 am 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
nemáš pravdu oblaku, G-5 byla první verze s MG 131. Měla boule.

To pretlakovani kabiny bylo vcelku primitivni. Prakticky neni vyznamnejsich rozdilu mezi G-5 a G-6.

_________________
"Jsem vždy nejvýš ze všech. A jestliže musím letět nízko, ať už z donucení nebo z nepozornosti, pak jsem nejrychlejší ze všech!"


Naposledy upravil 1stCL/pbarry dne pát kvě 04, 2007 10:24 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 10:13 am 
Offline

Registrován: ned lis 27, 2005 11:17 am
Příspěvky: 827
aha. Je to možné. Takže poslední neboulová verze byla G-4 ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2007 10:23 am 
Offline

Registrován: pon pro 19, 2005 10:35 am
Příspěvky: 103
313_OTU_Oblak píše:
aha. Je to možné. Takže poslední neboulová verze byla G-4 ?


o prispevek vys pises ze je to na 100% a najednou je to mozne... staci trochu zagooglovat.

Ano poslední verze s MG 17 byla G-4.

_________________
"Jsem vždy nejvýš ze všech. A jestliže musím letět nízko, ať už z donucení nebo z nepozornosti, pak jsem nejrychlejší ze všech!"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 358 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz