No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron
http://www.313.cz/forum/

FW 190 A 6 až 8 a styl létání do 4000m
http://www.313.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=706
Stránka 1 z 2

Autor:  313_Nevo [ ned říj 07, 2007 10:04 pm ]
Předmět příspěvku:  FW 190 A 6 až 8 a styl létání do 4000m

Len kvoli prehladu som navstivil par spriatelenych for. A narazil som na tuto diskusiu na SVK: FW 190 A 6 až 8 a styl létání do 4000m
Je to celkom zabavne.

Co mi z toho vychadza je, ze oni nemaju vobec, ale vobec nic na SpitIX do 4km. Alebo aspon zatial nic nevymysleli. Proste nula bodov.
Tak teraz neviem, ci Lioni svoje umenie a finty taja, alebo tiez maju so svojim milacikom problemy. :twisted:

Je ukludnujuce byt virt. pilotom SpituIX!

Autor:  313_FlyBoy [ ned říj 07, 2007 10:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevo, sila Lionu je predevsim v jejich spolupraci, to vsichni co jsme se s nima stretli vime, urcite i ty.

Oni umi Fw190 litat moc dobre. A do 4000metru na ne narazis jen malokdy. Pokud mas takove krasne stesti, tak vetsinou vidis, jak to okamzite stavi na vrtuli a mizi dolu smerem do vnitrozemi zavratnou rychlosti.

Oni totiz v momente kdyz vidi nekoho na obzoru tak se ho snazi okamzite prestoupat, aby na neho moli skocit z prevyseni. Vubec se jim nedivim a kdykoli kdyz jsem Fw-190 letel jsem jejich taktiku napodoboval a kdyz byl nejaky problem, tak jsem byl velice mile prekvapen, jak FW-190 jen s tezi ztraci energii po tom co ji rozparadis v divu.
Snad jedine letadlo ktere je z naseho arzenalu v tomto alespon trochu podobne je P-47 Thunderbolt. Jinak zbytek nasich er je aerodynamicky naprosto necistych, protoze se vystavi daleko drive nez Fw-190 :lol:

Autor:  313_Nevo [ ned říj 07, 2007 11:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Komu sa to nechce vsetko citat, tak tu je strucne zhrnutie (v podani Rilaka): :mrgreen:

Obrázek

Autor:  313_Nevo [ ned říj 07, 2007 11:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

A jeden pekny "CTRL-E do 4000m" navod: :wink:

Obrázek

Autor:  313_123 [ pon říj 08, 2007 8:20 am ]
Předmět příspěvku: 

nevo super

jen jsem si upamatoval s tím tundrem

že jedno z nejlepších es na něm
nějaký pan gibs či jak
ve svých pamětech uvádí že fokáčům zdrhal
ve svíčce pověšený na vrtulce
je tedy pravdou, že ji měli volakou speciální
, ale tady bud kecá on či náš milý šturm ni
:wink:

Autor:  Wedge [ pon říj 08, 2007 12:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

313_FlyBoy píše:
Vubec se jim nedivim a kdykoli kdyz jsem Fw-190 letel jsem jejich taktiku napodoboval a kdyz byl nejaky problem, tak jsem byl velice mile prekvapen, jak FW-190 jen s tezi ztraci energii po tom co ji rozparadis v divu.
Snad jedine letadlo ktere je z naseho arzenalu v tomto alespon trochu podobne je P-47 Thunderbolt. Jinak zbytek nasich er je aerodynamicky naprosto necistych, protoze se vystavi daleko drive nez Fw-190 :lol:


Tak to každopádně :D Ale zapomínáš na Tempesta, P51, o Spitech nemluvě. Je pravdou že v tom co popisuješ je Fw vůči těmto strojům lepší, zas nadruhou stranu mají daleko větší bonus ve stoupání. 8)

Autor:  313_Hugo [ pon říj 08, 2007 2:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

No zatím mi to přišlo jako diskuze "Olegův UFO spit přetočí 190ku". Jak říká Fučida, 190ka je dost dobrá a pilot musí chybovat když ho spit sestřelí. Zoomování ze 3km do 4km je opravdu zajmavá taktika, asi jí začnu také používat ve WB.

No zkuste 2x190 proti 2x spit a uvidíte, že ty spity jsou sice dobré solo letadla, ale 190ky jsou lepší a boj se za chvíli zvrtne v tahání spitů, kteří budou mít míň E.

Navíc spit imho neučí piloty lítat, ve WB jsem opravdu ocenil spita, až když jsem se potýral na p47, F4F(rok 1943) a p38.

Autor:  313_Santy [ pon říj 08, 2007 10:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jak neučí pilota lítat! Lítat rovně se naučí každý trouba a po roce se naučí i střílet. Tak jaképak problémy s FW. :D

Autor:  313_Hugo [ úte říj 09, 2007 12:07 am ]
Předmět příspěvku: 

NJ jenže s lítáním rovně člověk nevystačí. Na těžších letadlech se člověk naučí alespoň manévrovat i když letadlo točí jak ledoborec a vychytá to správné načasování a když pak přejde na spit, tak ty manévry dokáže dělat daleko líp.

Dobré tréningy jsou F4F 1942, p38 všechny doby a nebo třeba zero 1945 8)

Autor:  313_OTU_Oblak [ úte říj 09, 2007 11:08 am ]
Předmět příspěvku: 

ja nevim.....s kladivem na kladivo, tot rikam ja. Kua...kdyby ten temp nemel tu pitomou desku tak blbe udelanou (za sedackou).....

edit - na americke era jsem zapomel :))) takze P-47 :)

numero - to byl gabreski. jeho taktika spocivala v tom ze ukazal fokacum svuj bocni profil a cekal (v tech letech uz nemeckych strelcu moc nebylo) ze v kolmem uhlu a pri rozdilnych rychlostech nebude umet dostatecne predsadit a trefit. Pointa byla v tom ze on tim ziskal vysku a nemec ztratil munici. A pak ho nekdo sundal....:)))(foka)

Autor:  313_Nevo [ stř říj 10, 2007 9:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak to mame SpiIX k tomu P47 plus Tempest a nakoniec ja pridam P51.

Celkom dost problemov pre opusteneho Fw190 pilota do 4km.

Autor:  313_OTU_Oblak [ stř říj 10, 2007 9:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

ano, opusteneho :) coz je vyjimka......zakladni pravidlo lionu - tým, tým, tým.....

btw. mustafa Mk.III je docela rychle ero.....akorat bych radsi dva kanony nez flusatka....

Autor:  313_FlyBoy [ stř říj 10, 2007 9:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Stejne je to neuveritelne jak si Fw drzi rychlost. TO letadlo tak proste litat nemohlo, Oleg by to mel trochu upravit. :lol:

Autor:  Wedge [ čtv říj 11, 2007 6:54 am ]
Předmět příspěvku: 

313_FlyBoy píše:
Stejne je to neuveritelne jak si Fw drzi rychlost. TO letadlo tak proste litat nemohlo, Oleg by to mel trochu upravit. :lol:


Já mu napíšu, pro klid tvojí duše chcééééš??! :D

Autor:  313_FlyBoy [ čtv říj 11, 2007 9:41 am ]
Předmět příspěvku: 

Jj chci :lol: :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/