No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron http://www.313.cz/forum/ |
|
Jak-1, Jak-7, LaGG-3, Mig-3 http://www.313.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=116 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | 313_Pycko [ pon lis 28, 2005 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jak-1, Jak-7, LaGG-3, Mig-3 |
zopar liniek ohľadom boľšoj techniky Lagg 3 http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/lagg-3.htm Jakovlev Jak-1 http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/jak-1bm.htm Jakovlev Jak-7 (UTI-26) http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/jak-7.htm Mig-3 http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/mig-3.htm alebo to možte prezrieť celé http://www.lietadla.com/ ![]() |
Autor: | 313_Blc [ sob úno 11, 2006 11:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V tomto patchi (4.03m) absolutně na hovno ![]() To už je lepší šturmovik ... HOWG |
Autor: | Ikar [ ned úno 12, 2006 1:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
lagg byl vykonova pastika, ale ted je jeste vetsi. Myslim ze na jednom DS (nejmenovanem) prestanou byt tak vyrazne omezovany pocty ![]() ostatni jsem nezkousel tak detailne ale jak ted ty 109 jezdi a toci ![]() P47 desinchronizace kulometu je naopak VELKY prinos kde bude t-bolt plati to ale i pro mustafu tak budou mit LW jeste vic stazeny prdky nez meli ted ![]() tempest mi pripada takovej nic moc s ohledem na ocekavani.. PS: naucili jsme se nakopavat jim zadky na horsich strojich driv, naucime se to i ted S! o to vetsi to bude pro ne potupa s jejich ufama ![]() |
Autor: | 313_Blc [ ned úno 12, 2006 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj ... včera sem na jeden polet s Ilem sundal 3 Bfka F-4 ... ![]() ![]() Proto to pišu o tom šturmovi .... ted je to lepší stíhač než Lagg ... |
Autor: | 313_Macher [ pon úno 13, 2006 4:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v Laggu 3 4.série sem 109 nezdrhnul ani před tím,tak furt nebul a lítej s tím co máš ![]() |
Autor: | 313_Blc [ pon úno 13, 2006 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
rozkaz šéfe ... měl sem slabší chvilku ![]() |
Autor: | 313_Macher [ úte úno 14, 2006 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak se mi to libí ![]() |
Autor: | 313_Macher [ ned bře 19, 2006 1:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hošové,vy snad neumíte slovensky?cituju: Mig-1 a Mig-3 boli predovšetkým stroje pre potreby PVO, teda pre boj s bombardovacími lietadlami protivníka a nie frontové stíhačky. V porovnaní s Bf-109E mal Mig-3 lepšie parametre, ale mal horšie manévrovacie vlastnosti a slabšiu výzbroj. V čase prepadnutia ZSSR tvorili jadro stíhacích jednotiek nové Bf-109F a oproti tejto modifikácii mal Mig-3 síce teoreticky o 40 km/hod väčšiu maximálnu rýchlosť vo výškach nad 6000 m, ale inak bol po všetkých stránkach oproti Bf.109F-1 horšie lietadlo. Jinými slovy:pod 3 km s Migem nemáte moc šancí na úspěch.Nad 3 km závisí vaše přežítí a případnej sestřel nepřítele na rychlosti.Takže dělat všechno pro to,aby se rychlost pohybovala kolem 400km/h. Při tahu 110%,na plno otevřeným chladiči a vrtuli na 95% nemůžete utavit motor ani po hodině letu. A že to de můžete vidět tady |
Autor: | 313_Hidde [ ned bře 19, 2006 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mala otazocka: Ake moznosti ma MIG, ked ho BF-109 v 3500m prepadne z prevysenia? ![]() |
Autor: | 313_Ffajtl [ ned bře 19, 2006 11:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
odpoved zni: minimalni ![]() PS: Zalezi na tom, jestli ten s tim befkem umi strilet ![]() |
Autor: | 313_OTU_Oblak [ pon bře 20, 2006 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ffajtl - jak trefné. potenciál ohnivé koule veliký. Ale přesto mám migy rád, možná protože je to takový šrot ![]() |
Autor: | 313_Blc [ pon bře 20, 2006 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Celkem to jde .. protoze i takova lama jako ja utekla s Migem3 v 2000 metrech pred jednim honicim psem z 1StCL ktery byl na Bf109-F4 ... sice sem byl jak emental, ale pristal sem na letisku bez uhony ... Jde o to furt menit smer a nebyt citelny v dalsim manevru ... PS: Ale po pristani mne mohli zdimat ... spoceny sem byl jak sfina |
Autor: | 313_Hidde [ pon bře 20, 2006 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No zdrhnut sa da, som zistil aj ja, ale mna skor zaujima, ci sa da tato naprd situacia obratit v prospech migu, ale FF to vyjadril trefne. Skoda ![]() |
Autor: | 313_Smrky [ pon kvě 29, 2006 11:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Prave jsem zkousel jen tak strelbu v offline na Jaku7B a pri pruletu tesne vedle Ju-88 jsem mu utrh celous smerovku - ne jen SOP ale proste celej ocas - vyskouvka tam byla - ale k veci... jdu k zemi jako ze ditchnu a zmacknu G - podvozek - ono nic - klapky - nic.... tak skusim rucni vytahnuti - a hele slo to!!!! co je ale divny - ze pokud s letadlem nic neni, tak podvozke rucne zatahnout nebo vythnout nejde ![]() |
Autor: | 1stCL_Pospa [ úte kvě 30, 2006 7:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono vubec v posledním patchi se dějí zvláštní věci. Pozoruju to nejvíc u La 5, ale stalo se mi to i u Jaku 1. Včera se mi na mapě Stalingradu u La 5 v souboji zakousnul motor. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |