| No. 313 Czechoslovak Fighter Squadron http://www.313.cz/forum/ |
|
| Jak-1, Jak-7, LaGG-3, Mig-3 http://www.313.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=116 |
Stránka 1 z 2 |
| Autor: | 313_Pycko [ pon lis 28, 2005 4:08 pm ] |
| Předmět příspěvku: | Jak-1, Jak-7, LaGG-3, Mig-3 |
zopar liniek ohľadom boľšoj techniky Lagg 3 http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/lagg-3.htm Jakovlev Jak-1 http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/jak-1bm.htm Jakovlev Jak-7 (UTI-26) http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/jak-7.htm Mig-3 http://www.lietadla.com/lietadla/ruske/mig-3.htm alebo to možte prezrieť celé http://www.lietadla.com/ |
|
| Autor: | 313_Blc [ sob úno 11, 2006 11:09 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
V tomto patchi (4.03m) absolutně na hovno To už je lepší šturmovik ... HOWG |
|
| Autor: | Ikar [ ned úno 12, 2006 1:48 am ] |
| Předmět příspěvku: | |
lagg byl vykonova pastika, ale ted je jeste vetsi. Myslim ze na jednom DS (nejmenovanem) prestanou byt tak vyrazne omezovany pocty ostatni jsem nezkousel tak detailne ale jak ted ty 109 jezdi a toci P47 desinchronizace kulometu je naopak VELKY prinos kde bude t-bolt plati to ale i pro mustafu tak budou mit LW jeste vic stazeny prdky nez meli ted tempest mi pripada takovej nic moc s ohledem na ocekavani.. PS: naucili jsme se nakopavat jim zadky na horsich strojich driv, naucime se to i ted S! o to vetsi to bude pro ne potupa s jejich ufama |
|
| Autor: | 313_Blc [ ned úno 12, 2006 12:33 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
Jj ... včera sem na jeden polet s Ilem sundal 3 Bfka F-4 ... Proto to pišu o tom šturmovi .... ted je to lepší stíhač než Lagg ... |
|
| Autor: | 313_Macher [ pon úno 13, 2006 4:54 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
v Laggu 3 4.série sem 109 nezdrhnul ani před tím,tak furt nebul a lítej s tím co máš |
|
| Autor: | 313_Blc [ pon úno 13, 2006 9:01 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
rozkaz šéfe ... měl sem slabší chvilku |
|
| Autor: | 313_Macher [ úte úno 14, 2006 4:17 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
tak se mi to libí |
|
| Autor: | 313_Macher [ ned bře 19, 2006 1:36 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
hošové,vy snad neumíte slovensky?cituju: Mig-1 a Mig-3 boli predovšetkým stroje pre potreby PVO, teda pre boj s bombardovacími lietadlami protivníka a nie frontové stíhačky. V porovnaní s Bf-109E mal Mig-3 lepšie parametre, ale mal horšie manévrovacie vlastnosti a slabšiu výzbroj. V čase prepadnutia ZSSR tvorili jadro stíhacích jednotiek nové Bf-109F a oproti tejto modifikácii mal Mig-3 síce teoreticky o 40 km/hod väčšiu maximálnu rýchlosť vo výškach nad 6000 m, ale inak bol po všetkých stránkach oproti Bf.109F-1 horšie lietadlo. Jinými slovy:pod 3 km s Migem nemáte moc šancí na úspěch.Nad 3 km závisí vaše přežítí a případnej sestřel nepřítele na rychlosti.Takže dělat všechno pro to,aby se rychlost pohybovala kolem 400km/h. Při tahu 110%,na plno otevřeným chladiči a vrtuli na 95% nemůžete utavit motor ani po hodině letu. A že to de můžete vidět tady |
|
| Autor: | 313_Hidde [ ned bře 19, 2006 9:14 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
Mala otazocka: Ake moznosti ma MIG, ked ho BF-109 v 3500m prepadne z prevysenia? |
|
| Autor: | 313_Ffajtl [ ned bře 19, 2006 11:12 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
odpoved zni: minimalni PS: Zalezi na tom, jestli ten s tim befkem umi strilet |
|
| Autor: | 313_OTU_Oblak [ pon bře 20, 2006 7:16 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
ffajtl - jak trefné. potenciál ohnivé koule veliký. Ale přesto mám migy rád, možná protože je to takový šrot |
|
| Autor: | 313_Blc [ pon bře 20, 2006 7:46 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
Celkem to jde .. protoze i takova lama jako ja utekla s Migem3 v 2000 metrech pred jednim honicim psem z 1StCL ktery byl na Bf109-F4 ... sice sem byl jak emental, ale pristal sem na letisku bez uhony ... Jde o to furt menit smer a nebyt citelny v dalsim manevru ... PS: Ale po pristani mne mohli zdimat ... spoceny sem byl jak sfina |
|
| Autor: | 313_Hidde [ pon bře 20, 2006 8:09 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
No zdrhnut sa da, som zistil aj ja, ale mna skor zaujima, ci sa da tato naprd situacia obratit v prospech migu, ale FF to vyjadril trefne. Skoda |
|
| Autor: | 313_Smrky [ pon kvě 29, 2006 11:05 pm ] |
| Předmět příspěvku: | |
Prave jsem zkousel jen tak strelbu v offline na Jaku7B a pri pruletu tesne vedle Ju-88 jsem mu utrh celous smerovku - ne jen SOP ale proste celej ocas - vyskouvka tam byla - ale k veci... jdu k zemi jako ze ditchnu a zmacknu G - podvozek - ono nic - klapky - nic.... tak skusim rucni vytahnuti - a hele slo to!!!! co je ale divny - ze pokud s letadlem nic neni, tak podvozke rucne zatahnout nebo vythnout nejde |
|
| Autor: | 1stCL_Pospa [ úte kvě 30, 2006 7:38 am ] |
| Předmět příspěvku: | |
Ono vubec v posledním patchi se dějí zvláštní věci. Pozoruju to nejvíc u La 5, ale stalo se mi to i u Jaku 1. Včera se mi na mapě Stalingradu u La 5 v souboji zakousnul motor. |
|
| Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|