A este perlicka, rozhovor s Olegom Maddoxom a Ilya Shevcheckom
Oleg Discusses What's NextPar postrehov z toho rozhovoru, co sa mi lubi:
SimHQ: blabla nieco o modoch a o zruseni Aces Studio (MSFS)
Ilya: Nezabudajte ze Storm of War engine (Storm of War je vlastne engine - seria pridavnych modulov, z ktorj prvy diel je Storm of War: Battle of Britain a druhy by mal byt Storm of War: Korea) je velmi flexibilny, je vybudovany nanovo od zakladu a pre next-gen standard. Bez podpory tretej strany (moderov) by sme len tazko odhalili vsetky moznosti, ktore su vskutku nekonecne. Nie su tam v podstate ziadne obmedzenia pre moderov. Mozete pokryt celu historiu letectva od WWI az po sucasnost, vojensku ci civilnu, vrtulove ci prudove stroje a vsetko ostatne. V podstate vsetko co si viete predstavit.
SimHQ: Mozete predstavit 11 lietadiel, ktore by sa mali nachadzat v Storm of War: Battle of Britain?
Oleg: Ono to nie je 11 ako sme povodne planovali, ale 17
SimHQ: Pred casom ste povedali, ze to chcete vydat k 70temu vyrociu bitky o Britaniu?
Oleg: Neviem povedat presny datum, ale v oktobri 2010 (ak nie skor) uz budu mat Storm of War: Battle of Britain stovky uzivatelov
SimHQ: Pri nejakej prilezitosti ste spominali, ze Storm of War: Battle of Britain je hotova na 60%?
Oleg: Da sa povedat s urcitou presnostou, ze je to momentalne hotove na 80%
A co ma ale zaraza a znepokojuje
SimHQ: Co si mysite o tom, ze by hraci museli byt pocas hrania pripojeny 100% tohto casu k internetu?
Oleg: Nie som prilis velky fanusik tychto veci. Mnoho hracov, najme v menej rozvinutych castiach sveta, stale do tychto dni hra single-player a len zriedka pouziva internet aj ked ma k nemu pripojenie.